Vissza

1. napirendi pont

 

 

Ikt.:  252-12/2011.

Tárgy: Polgármesteri tájékoztató

2011.37–2011.44. hét

Gomba Község Önkormányzatának

Képviselő-testülete részére

 

Helyben

 

Tisztelt Képviselőtársaim!

 

A munkatervünkben szereplő előző képviselő-testületi ülés óta történt eseményekről részben beszámoltam az időközben megtartott rendkívüli üléseken, de részleteiben az alábbiak szerint tájékoztatom a Képviselő-testületet.

 

37. hét             2011. szeptember 16. – szeptember 18.

Kihirdettük a képviselő-testületi ülésen módosított rendeleteket, valamint megkezdtük a határozatok végrehajtását, különös tekintettel a fogászati alapellátás biztosítására.

Megérkezett az ivóvízminőség javítására benyújtott előkészítő pályázat „Támogató Okirat”-a. A megvalósítás előkészítését megkezdtük.

38. hét             2011. szeptember 19. – szeptember 25.

Székely Andrással, a volt főzőkonyha épületének kijelölt bérlőjével tárgyaltam a képviselő-testületi döntés értelmében. Székely úr a döntést elfogadta, így a rendkívüli ülésen történő további egyeztetésre nem kellett sort keríteni.

A fogászati alapellátással kapcsolatos döntésről egyeztettünk Dr. Somogyi Rozáliával és Dr. Szabó Mártával. A találkozón tisztázásra került a Som-Ke Dental Kft. október 31-ig tartó ellátási kötelezettsége és a szerződés felmondása. Szabó doktornő a Som-Ke Dental Kft. tulajdonában lévő fogászati kezelőegység és tartozékai vonatkozásában a tárgyaláson, majd azt követően is egyeztetett Somogyi doktornővel, aki az ajánlatot nem akceptálta. Somogyi doktornő még a hét folyamán ajánlatot tett a kft. tulajdonában lévő eszközök eladására 2,5 MFt értékben. Az ajánlat alapján – a piaci viszonyok kutatása után – nem tettem javaslatot a Képviselő-testület felé.

Megérkeztek a mutatványosok a Kenyeres-kertbe. Csak a bérleti szerződés aláírása után foglalhatták el helyüket, ami miatt kisebb közlekedési fennakadást okoztak.

A rendezvényház vezetékes telefon- és internetellátását biztosítottuk a községházi rendszerekről. Jelenleg csak kezelői kapcsolással, telefonszolgáltatói módosítás után viszont közvetlen hívószámmal is elérhető lesz a főzőkonyha.

Bóka Józseffel, Nemere Péterrel és Racskó Károllyal egyeztettünk az elnyert ivóvízminőség javítási projekt előkészítéséről, meghatározva a következő hetek feladatait.

Három napon keresztül szabadságomat töltöttem.

A Polgárőr Egyesület segítségével sikeresen lebonyolítottuk a búcsúi kirakodóvásár helyfoglalási díjainak beszedését.

39. hét             2011. szeptember 26. – október 2.

A diákétkeztetés tanévkezdési nehézségeit az iskola igazgatóhelyettesével tárgyaltuk meg az étkezőben. A kellő felügyelet és a mosdók használatának ügyében gördülékeny megegyezés történt.

A Bercsényi utcai közműhosszabbítás ügyében ajánlattételre felkért Gerje-Forrás Kft. (Pilis) vezetőjével egyeztettünk az ajánlatadás kérdéses pontjairól és a létesítési engedély meglétéről. Csapó Attila a tárgyaláson jelezte, hogy kivitelező partnerével közösen, vagy kizárólag partnere nevében adnak ajánlatot a közműépítésre. A tárgyalást követő héten az ajánlat beérkezett a Laczkó Team Kft-től (Gerje-Forrás együttműködésével) és a Kövál Zrt-től is. Az ajánlatok közül a Kövál Zrt. ajánlata magasabb összegű volt, így a Laczkó Team ajánlata alapján rendeltük meg a közműépítést a költségvetési előirányzat terhére.

A fogászati alapellátás ügyében egyeztetést hívtam össze a Községházán, amelyen részt vett dr. Vass Csaba tiszti főorvos és Juhászné Gyurki Zsuzsanna (népegészségügyi intézet), dr. Somogyi Rozália és Kelemen György (Som-Ke Dental Kft.), dr. Szabó Márta és dr. Szlepák Júlia helyettesítő fogorvosok, valamint az önkormányzat képviselői. Az egyeztetés rövid összefoglalása:

·      Tisztázódott, hogy az önkormányzat a szerződés felmondásáról és az ellátás folytatásról szóló döntését meghozta a szeptember 15-i ülésén.

·      A 2011. november 1-jétől kezdődő időszakban az önkormányzat kérhet helyettesítésre működési engedélyt a népegészségügyi intézettől, valamint finanszírozást az egészségbiztosítótól mindaddig, amíg az önkormányzat nem a praxisjog tulajdonosával szerződik.

·      Az önkormányzat az alapellátást elsődlegesen három formában oldhatja meg: közalkalmazott fogorvos (és asszisztens) alkalmazásával, egészségügyi szabadfoglalkozású megbízásával, avagy vállalkozó fogorvossal kötött közreműködői szerződéssel.

·      Az önkormányzat részéről a közreműködői szerződés került kiválasztásra, amelynek részteleit a résztvevők még a tárgyalás folyamán tisztázták.

·      A népegészségügyi tisztségviselők részéről megfogalmazódtak azok az elvárások az okiratok és a határidők tekintetében, amelyekkel a működési és a finanszírozási feltételek teljesíthetők.

Megbeszélést tartottunk a játszótér építésével kapcsolatban, amelyen részt vett a tervező, a pályázatíró, a műszaki ellenőr, valamint a közbeszerzésen nyertes kivitelező. A kiviteli tervek alapján pontosításra került a kivitelezés menetrendje.

A Monor és Térsége Többcélú Önkormányzati Kistérségi Társulás Társulási Tanácsának, valamint a Kistérségi (Közbiztonsági) Egyeztető Fórum ülésén vettem részt Monoron. A fórum elfogadta ügyrendjét, a társulási tanács pedig költségvetési ügyekben döntött.

Az Önkormányzat részéről leadásra került a „Kenyeres-kert látogatóbarát fejlesztése” című projektötlet a Leader helyi akciócsoport irodájában.

A vízminőség javítására elnyert előkészítő KEOP pályázat végrehajtása során az első mérföldkő dokumentációját nyújtottuk be személyesen a közreműködő szervezetnél, ahol konzultációt tartottunk az aktuális dokumentum és a pályázat további menete ügyében. Az első mérföldkő teljesítését az Energiaközpont elfogadta.

A tóparti üdülőterület környezetét a földhivatal – megsemmisítve korábbi döntését – határozatban rendezte. A határozat az üdülőterületre vezető külterületi út természetbeni állapotához igazította a nyilvántartási térképet, valamint a tóparti út egy részét az önkormányzat külterületi útjához csatolta. A községházán egyeztettem a tó valamint a tó és az út közötti terület tulajdonosaival a földhivatali határozat kapcsán előállt helyzetről, a használathoz igazodó tulajdonviszonyok lehetséges kialakításáról. A tárgyalás során kialakított álláspontról telekhatár-rendezési tervezet készül, kiegészítve egy szolgalmi tervezettel. A tó tulajdonosának elfogadása esetén a tervezetet a Képviselő-testület elé terjesztem, hogy megnyugtató megoldást tudjunk találni a tóparti ingatlanok jogszerű megközelítésére.

Dr. Szabó Márta – a szerdai egyeztetésen tanúsított egyetértő részvétele ellenére – pénteken bejelentette, hogy a közreműködői szerződés számára nem megfelelő. A pénteki napon végigbeszéltük a tiszti főorvosi javaslatban szereplő három foglalkoztatási forma lehetséges kivitelezését, és továbbra is a közreműködői szerződés mellett maradtunk. Kértem, hogy tárgyalásunk után írásban is erősítse meg a szándékát. Doktornő szombati levelében már csak a személyi feltételek teljesítését vállalta, és leveléből kiderült, hogy a tárgyi feltételek vállalásában a legnagyobb gondot a praxisjog okozza. Szombati válaszlevelemben kértem, hogy a hétfői szerződéskötéshez még tisztázzuk a közreműködői szerződés részleteit. Hármas tagolást ajánlottam: Szabó doktornő kössön közreműködői szerződést az önkormányzattal – legalább két hónapra – 2011. november 1-i hatállyal. Azt követően tárgyalhatunk arról, hogy leánya, dr. Szlepák Júlia milyen feltételekkel köt szerződést az önkormányzattal 2012. április 30-ig. Amennyiben nem történik meg fél éven belül a praxisjog értékesítése, úgy a 2012. május 1-től kezdődő időszak szerződési részleteit újabb tárgyaláson alakítsuk ki. A fogászati ellátás szempontjából legfontosabb tényező az volt, hogy 2011. október 3-án közreműködői szerződést kössünk, hogy a – működési engedélyt megszerezve – 2011. október 5-én minden szükséges dokumentummal az egészségbiztosítóhoz mehessünk a finanszírozási szerződést megkötni. Dorkornő némi vonakodás, és egy szombat esti telefonbeszélgetés után ráállt a szerződés megkötésére. Ekkor jeleztem Jegyző asszonynak, hogy az előkészített közreműködői szerződés el kell küldenünk dr. Szabó Mártának, hogy azt áttanulmányozhassa a hétfői aláírás előtt. Jegyző asszony a hét végén közösen véglegesített szerződéstervezetet számomra küldje át, amit meg is tett. Vasárnap viszont azzal hívott fel dr. Szabó Márta, hogy ismerősével – aki a volt maglódi jegyző – az tanácsolják, hogy a képviselő-testületi döntés ellenére ne vele, hanem lányával kössünk szerződést hétfőn. Dr. Szlepák Júlia – Dr. Vass Csaba tiszti főorvos szerdai nyilatkozata alapján is – csak mentor mellett dolgozhat, friss diplomájára tekintettel. A szerződéskötés javasolt módjával nem értettem egyet, még akkor sem, ha azt egy volt jegyző javasolja.

40. hét             2011. október 3. – október 9.

Szabó és Szlepák doktornők előtt személyesen is kijelentettem, hogy a pénteki és szombati tárgyalás folyamán rögzített feltételekkel köthetek közreműködői szerződést az önkormányzat nevében, és továbbra is elutasítom Oláh jegyző úr javaslatát. Nem történt meg a közreműködői szerződés aláírása. Az ügyet még aznap este rendkívüli ülésen tárgyaltuk.

Öt fő teljes munkaidős közfoglalkoztatott kezdte meg kéthónapos jogviszonyát. Megkésve, de sikerült újra támogatással munkába állítani közfoglalkoztatottakat.

Megszületett a Monori Városi Bíróság ítélete a Bercsényi utcai pincehasználat ügyében. A Bíróság a felperesek kereseti kérelmét elutasította, és kötelezte a felpereseket az eljárási illeték, valamint a perköltség megfizetésére. A felperesek a perköltséget – az önkormányzat által az ügyvédnek kifizetett díjat – az önkormányzat számlájára megfizették, illetve kérték, hogy a földmunkák megkezdése előtt értesítsük Őket, hogy a használt pincét ki tudják üríteni.

A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatalban tárgyaltunk a falumegújítási és –fejlesztési pályázatunk megvalósítása ügyében. A pályázatot 2008-ban készítettük elő, 2009 elején nyújtottuk be, a fellebbezés jóváhagyása után 2010-ben megismételték az elsőfokú eljárást, majd 2011 júniusában kaptunk rá támogató határozatot. A hároméves pályázati időszak alatt nem csak a piaci árak változtak, de a jogszabályi környezet és – kissé – a közreműködő szervezet álláspontja is. A tárgyalás során tisztáztuk a pályázat megvalósításának műszaki dokumentálását, valamint a műszaki tartalom módosításának szükségét és lehetőségét is.

A Leader Helyi Akciócsoport Helyi Bíráló Bizottságának ülésén vettem részt, ahol a beérkezett projekt adatlapok vidékfejlesztési stratégiával való egyezőségét vizsgáltuk.

A sportpálya-fejlesztésre elnyert pályázati támogatás kapcsán kiválasztásra került a KAWLA-INNEO Kft., mint a legalacsonyabb ellenértékű ajánlat adója. Kiválasztásával az előirányzaton belül teljesíthető a fejlesztés. A pályázathoz kapcsolódóan egy fő teljes munkaidős foglalkoztatott kezdte meg munkáját, aki december

Művelődésszervezői pályázatunk érdeklődőinek egy része ellátogatott a faluba, akiknek bemutattam a falu és közösségi színtereit.

41. hét             2011. október 10. – október 16.

Dr. Kerekes Sándorral folytattam tárgyalást a gombai fogászati alapellátás ügyében. Kerekes doktor úr az alkalmazásában álló dr. Perjési Tímea fogszakorvost ajánlotta, aki asszisztensével együtt a szerdai napon ellátogatott Gombára, és a rendelő megtekintése után egyeztettük a szerződési feltételeket. A tárgyalás után elektronikus levélben jeleztem Képviselő-társaimnak, hogy az előkészítés akkori állapotában nem tartom szükségesnek az október 13-i rendkívüli ülés megtartását. Sajnos ennek ellenére a Dentalform Kft-vel folytatott tárgyalások nem vezettek sikerre, mert a kft-nél dolgozó négy fogszakorvos közül csak Perjési doktornő vállalna heti 9 órát, ami kevés a feladat ellátásához még a helyettesítés időszakára is. A tárgyalások meghiúsulása után – több lehetséges megoldás mellett – vettem fel a kapcsolatot Dr. Kalácskáné Dr. Papp Zsuzsa fogorvossal, akivel a következő hétre személyes tárgyalási időpontot tűztünk ki.

Az ivóvízminőség javítására elnyert előkészítő pályázatunk tervezési feladatának meghatározását végeztük el helyszíni bejárás során. A feladathoz szükséges gombai adatokat az előkészítők rendelkezésére bocsátottuk. A projektben társult település részéről polgármester úr kalauzolta a műszaki szakembereket. Szintén a pályázat végrehajtásán belül kiválasztottuk a közbeszerzési feladatokat végző szakértőt a három ajánlatadó közül. A DUOVIRI Kft. 2.475.000,- forintos egyösszegű fix nettó átalányára bizonyult legalacsonyabbnak.

Megtörtént a munkaterület átadása a sportpálya-fejlesztéssel kapcsolatos pályázatunk végrehajtására. A pályázathoz kapcsolódóan egy fő teljes munkaidős foglalkoztatott kezdte meg munkáját, aki december 14-ig van az önkormányzat állományában.

Elvégeztettem a rendezvényterem acél és fatartóinak tűzvédelmi kezelését. Az anyagot a Polgármesteri Hivatal vásárolta meg összesen 200.500,- forintért, a munkát a Zafír-Tech Kft. végezte 170.000,- Ft + ÁFA összegben.

A Szemők Balázs térre tervezett beruházás helyszíni előkészítését végeztük, különös tekintettel a szabadtéri elárusítóhely kialakításához szükséges parkolóhelyek számára. A bejárás során végigvezetett változatok alapján a parkolók biztosítása – a 2012. évi költségvetési koncepció tervezetében szereplő javaslatban is láthatóan – az ú.n. „köves árok” fedett csatornára cserélésével oldható meg a legeredményesebben, hogy az eredeti engedélyezési tervek helyett a településközponti vázlattervet érvényesítsük.

A rendezvényterem betonpadlójának elkészítése miatt kértem az étkező burkolatának garanciális munkáinál közreműködő HungEclipse Kft. képviselőjét, hogy helyszíni egyeztetésen tegyen javaslatot a kivitelezésre. A bejárást követően az ajánlatot megtette, ami alapján a Képviselő-testület az október 25-i rendkívüli ülésen döntött.

42. hét             2011. október 17. – október 23.

A főzőkonyha hosszú betegállományból visszatért dolgozója egészségügyi okokra hivatkozva kérte jogviszonya megszüntetését. Az álláshelyet azonnal betöltöttük szakmai gyakorlattal rendelkező gombai dolgozóval.

Elvégezték a rendezvényterem talajnedvesség elleni szigetelését a Remater Kft. dolgozói. A vízszigetelés másnapján kezdték meg a hőszigetelés és a padlófűtéshez szükséges acélháló lefektetését, azt követően helyezték el a padlófűtés csöveit.

A Bartók Béla utca végén, a Klenovszki-család kérelme alapján elindult telekhatár-rendezés miatt földhivatali kezdeményezésre helyszíni szemlét tartottunk, ugyanis a nyilvántartás önmagában ellentmondó volt. A földhivatali kiigazítás után történhet meg a telekhatár-rendezés vázrajzának elkészítése.

Tárgyalásokat kezdtünk a fogászati alapellátásra Dr. Kalácskáné Dr. Papp Zsuzsanna fogorvossal. Doktornő megtekintette a fogászati rendelőt, valamint egyeztettük az általa vállalandó személyi feltételeken túl a tárgyi feltételekről, hogy a segítségét vegyük igénybe azok teljesítéséhez. A tárgyalás során ajánlatot kértünk egy új fogászati kezelőegységről.

Átadtuk a szerződött kivitelezőnek a játszótér építésének munkaterületét. Az építés befejezésének szerződés szerinti időpontja 2011. december 15. napja. Már a munkaterület átadásakor kiderült, a kiviteli terveken szereplő játszótéri eszközök többségét a gyártó határidőre nem tudja vállalni, ezért új eszközök és új gyártók felkutatására volt szükség.

A „Kenyeres-kert látogatóbarát fejlesztése” pályázat elektronikus benyújtásához szükséges hozzáférési regisztráció megszerzését intéztem a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatalban.

Megérkezett a fogászati kezelőegységre kért ajánlat, amely a devizaárfolyamok alapján meghaladta a 8 millió forintot. Haladéktalanul felkerestem a Chirana gyártó hazai forgalmazóját, ahol azonnali ajánlatot kértem. A rendelő működőképes felszerelése az ajánlat alapján 3,5 millió forintból megoldhatónak bizonyult.

A hét végén tartottuk a nemzeti ünnepünk községi megemlékezését, amelyen Jegyző asszony mondott ünnepi beszédet, és az általános iskola hetedik osztályosai adtak műsort. Az ünnepség végén a település intézményei és szervezetei helyezték el a kegyelet virágait.

43. hét             2011. október 24. – október 30.

Kiválasztásra került a rendezvényház melletti tárolók födémszerkezetének kivitelezője. A legalacsonyabb összegű ajánlatot a Geo-Szolg Kft. adta. A szerződéskötést követően a kivitelező megkezdte az alátámasztó szerkezetek elhelyezését.

Megkezdődött a település több pontján a középfeszültségű elektromos hálózat átépítése és a transzformátorállomások áthelyezése. A beavatkozások nyomán sűrűn fordult elő bejelentett áramszünet.

Rendkívüli ülésen döntött a Képviselő-testület a fogászati alapellátás, a rendezvényterem építési munkálatai és a Kenyeres-kert látogatóbarát fejlesztése című pályázat aktuális kérdéseiben.

A Maranta Kft ügyvezetőjével tárgyaltam a CBA üzlet előtti árokszakasz lefedésének lehetőségéről és a parkolóhelyek kialakításáról. A kft. még 2008-ban nyilatkozattal vállalta, hogy a parkolók kialakítását „saját rezsiköltségén” megoldja. A számon kért nyilatkozat kapcsán közúti tervezővel együtt jártuk be a területet, hogy a lehetséges megoldásokat egyeztessük. A postaépülettől a CBA üzlet felső végéig tartó felszíni vízelvezető csatorna és a postaépülettől a CBA üzletig tartó járda, valamint az üzlet előtti parkoló kialakítására vonatkozó engedélyezési tervek elkészítésére nettó 350 ezer forintos ajánlatot adott a Molnárfi és Társa Mérnökiroda képviselője. A tervezés és egyéb költségek megosztására vonatkozó megosztást ki kell dolgozni, és a beruházás előkészítésére az alapján lehet szerződést kötni a kötelezettségvállaló nyilatkozatot tevő Maranta Kft-vel.

A játszótér építése kapcsán tartott kooperáción javaslatot tett a tervező a terveken szereplő játszóeszközök kiváltására. A kivitelező a javasolt forgalmazótól ajánlatot kért.

Közreműködői szerződést kötöttünk Dr. Kalácskáné Dr. Papp Zsuzsanna fogorvossal a gombai és bényei fogorvosi körzet helyettesítésére. A szerződés és a további dokumentumok benyújtásával kértünk működési engedélyt a népegészségügyi hatóságtól.

Leszerelésre és elszállításra került a fogorvosi rendelőben lévő fogászati kezelőegység, amely a SOM-KE Dental Kft. tulajdonában volt. A fő berendezés után a többi apróbb berendezést és felszerelési tárgyat elszállított a kft. a rendelőből.

Átadásra került a sportpálya világítása és az új labdarúgó kapu. A munkaárkok betemetését megkezdte a közfoglalkoztatásban dolgozó.

44. hét             2011. október 31. – november 6.

Megkezdődött a Magyar Államkincstár által végzett háromnapos helyszíni ellenőrzés, amelyet a közoktatási alapnormatíva, valamint a szociális terület három állami támogatásának felhasználása ügyében tartottak. Az óvodai gyermekétkeztetés, a szociális étkeztetés és a tanyagondnoki szolgálat támogatásának jogosult felhasználása kapcsán kisebb eltérésről tudomásunk volt, viszont azok közül nem mindet tartották jogosulatlannak. A közbülső ellenőrzési jegyzőkönyv birtokában nem számíthatunk nagyobb normatíva visszavonásra, de a szociális étkeztetésnél a minimális csökkenés (7 ebéd) is egy mutatószám-csökkenést jelent a kerekítési szabályok miatt.

A játszótér építése miatt tartott kooperáción elfogadásra kerültek az ajánlatban szereplő helyettesítő játszóeszközök. Az elfogadás alapján a kivitelező megrendelte az eszközöket.

A Monor és Térsége Többcélú Önkormányzati Kistérségi Társulás Társulási Tanácsának ülésén vettem részt ami előtt vezettem a Pénzügyi Bizottság ülését.  A bizottság és a társulási tanács háromnegyedévi költségvetési, valamint a következő évi feladat-ellátási és belső ellenőrzési ügyekben döntött.

A megszerzett fogászati működési engedéllyel és egyéb szükséges dokumentummal kértük a finanszírozási szerződés megkötését az egészségbiztosítótól. A november 3-án benyújtott anyagok melletti kísérőlevélben kértük a december 1. előtti működés finanszírozását is.

Megkezdődött a Kenyeres-kerti életveszélyes fák, főként a nyárfák kivágása. A mintegy 20 db túlkoros fa kivágásáért nettó 150 ezer forintos áron egyeztem meg úgy, hogy az ipari használatra alkalmas rönköket elszállítják, ugyanakkor a kivágási dokumentációt elkészítik. A kivágás során nyilvánvalóvá vált, hogy a fák többsége ipari felhasználásra alkalmatlan, mert már odvas, egy nagyobb szél többet kidönthetett volna. A kivágáshoz a műemlékvédelem hozzájárult.

A népegészségügyi hatóság ellenőrizte a fogorvosi rendelő felszerelését és alkalmasnak találta a feladat ellátására. A rendelő berendezése magasabb minőségű ellátásra alkalmasabb, mint az előző héten leszerelt kezelőegység.

 

A képviselő-testületi ülésig hátra lévő időszak történéseiről a testületi ülésen kívánok tájékoztatást nyújtani, és addig, illetve ott, készséggel válaszolok a tájékoztatóm kapcsán felmerült kérdésekre.

 

Gomba, 2011. november 9.

                                                                                                                              Lehota Vilmos s.k.

                                                                                                                              polgármester

 

 

 

POLGÁRMESTERI JELENTÉS

a lejárt határidejű képviselő-testületi határozatok végrehajtásáról

a Képviselő-testület 2011. november 17-én tartandó ülésére

 

 

 

Tisztelt Képviselő-testület!

 

A lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról legutóbb a 2011. szeptember 15-én megtartott ülésen adtam számot. Az ülés óta hozott képviselő-testületi határozatok végrehajtásáról az alábbiak szerint tájékoztatom Képviselőtársaimat:

 

124/2011. (IX.15.)

A könyvvizsgáló halálesete miatt szükségessé váló könyvvizsgálatra és pénzügyi szakértői tevékenységre vonatkozó három oldalú szerződés megkötésére a képviselő-testület felhatalmazása alapján sor került.

 

125/2011. (IX.15.)

A sportfejlesztésre vonatkozó pályázatot benyújtottuk, a támogatási szerződés megkötésére sor került, az előleg kiutalása megtörtént. A vállalkozási szerződés alapján a pályavilágítás és a kapuk elkészültek, a támogatás elszámolása folyamatban van.

 

127/2011. (IX.15.)

A határozat végrehajtásaként az intézkedési tervet elküldtük a belsőellenőrzést végző Vincent Auditor Kft-nek. Visszajelzése alapján a munkaköri leírások aktualizálásával egészült ki a terv.

 

128/2011. (IX.15.)

A 2012. évi belsőellenőrzési tervet továbbítottuk a Monor és Térsége Többcélú Önkormányzati Kistérségi Társulás Munkaszervezete részére.

 

129/2011. (IX.15.)

Az alapító okirat módosítását követően a Magyar Államkincstár felé megküldtük a szükséges dokumentumokat. A törzskönyvi nyilvántartásban a változások átvezetése megtörtént.

 

130/2011. (IX.15.)

A Gombai Református Egyházközséggel hatályos megállapodás az aktuális ülés napirendi pontján szerepel.

 

131/2011. (IX.15.)

A Gólyafészek Óvoda házirendjének elfogadásáról az intézményvezetőt értesítettük.

 

133/2011. (IX.15.)

A művelődésszervező álláshely pályázati kiírását határidőben megjelentettük mind a www.kozigallas.hu honlapon, mind a községháza hirdetőfalán. A beérkezett pályázatokról összefoglalót a polgármesteri jelentés tartalmaz.

 

136/2011. (IX.15.)

A játszótér építésre lefolytatott közbeszerzési eljárás eredményeként a vállalkozási szerződést a Laczkó-Team Kft-vel megkötöttük. A kivitelezési munkálatok megkezdődtek.

 

137/2011. (IX.15.)

A Jókai u. 21. sz. alatti önkormányzati ingatlanra a kijelölt vevővel a meghatározott vételáron az adás-vételi szerződést megkötöttük.

 

138/2011. (IX.15.)

A Monor és Térsége Többcélú Önkormányzati Kistérségi Társulás társulási megállapodás módosítása önkormányzatunk részéről aláírásra került.

 

139/2011. (IX.15.)

Az adóérdekeltségi alap feltöltése a határozatban foglaltaknak megfelelően megtörtént.

 

140/2011. (IX.15.)

A jóváhagyott kiadási előirányzat terhére a fűnyírótraktor beszerzése megtörtént.

 

141/2011. (IX.15.)

A rendezvényház melletti tároló födémépítéséről a polgármesteri jelentés tartalmaz információt.

 

142/2011. (IX.15.)

A rendezvényház rendezvénytermének fűtésszerelése folyamatban van.

 

143/2011. (IX.15.)

A könyvtár nyitva tartásának módosulását átvezettük a Gomba Község közösségi színtereinek működési szabályzatán.

 

144/2011. (IX.15.)

A pizzéria kialakítását tervező vállalkozó a képviselő-testületi döntésről haladéktalanul értesült.

 

145/2011. (IX.15.)

A közúti jelzőtáblák megrendelése a jóváhagyott keret terhére megtörtént. A jelzőtáblák és oszlopok megérkeztek.

 

146/2011. (IX.15.)

A SOM-KE Dental Kft megbízási szerződésének felmondása határidőre megtörtént. A fogászati ellátással az elmúlt időszakban két rendkívüli ülés keretében foglalkozott a képviselő-testület, s jelen ülésen is napirendre kerül ismét.

 

147/2011. (IX.15.)

A Kenyeres-kert látogatóbarát fejlesztésére a projektötletet a Strázsa-Felső Tápió Vidékfejlesztési Nonprofit Kft-hez határidőben benyújtottuk. Támogató döntés alapján a pályázat benyújtásának előkészítése folyamatban van.

 

149/2011. (IX.28.)

A KEOP-7.1.0/11-2011-0015 számú támogatói okirattal támogatott projekt saját forrásának biztosítására vonatkozó határozat alapján a szükséges intézkedéseket megtettük.

 

150/2011. (IX.28.)

A Bursa Hungarica Felsőoktatási Önkormányzati Ösztöndíjpályázat 2012. évi fordulójának pályázati felhívását közzétettük. A pályázatok elbírálására jelen ülés keretein belül a Szociális- és Gyámügyi Bizottság javaslatára kerül majd sor.

 

153/2011. (X.03.)

A határozat végrehajtása tekintetében közreműködői szerződés megkötésére - szerződő partner hiányában - nem került sor. A meghatározott rendkívüli ülés október 13. napja helyett október 25-én került összehívásra.

 

155/2011. (X.25.)

A határozat értelmében az önkormányzat 2 millió forintért megvásárolta és telepítésre került a KAVO típusú fogászati kezelőegység. Az elketrokautor megrendelése folyamatban van.

 

156/2011. (X.25.)

A céltartalékból 7 millió forint felszabadítására a soron következő költségvetési rendelet módosításakor kerülhet sor.

 

157/2011. (X.25.)

A rendezvényterem befejezésére biztosított költségvetési fedezet felhasználása folyamatos, arról az aktuális polgármesteri beszámolókban tudok és fogok számot adni a jövőben.

 

158/2011. (X.25.)

A Kenyeres-kert látogatóbarát fejlesztésére benyújtható pályázat előkészítésére, valamint a benyújtott és nyertes pályázat elszámolására vonatkozó megbízási szerződés megkötése a Meridian C. Consulting Bt-vel folyamatban van.

 

159/2011. (X.25.)

A Kenyeres-kert látogatóbarát fejlesztésére benyújtható pályázat tájépítészi tervezési- és ellenőrzési munkálataira (pályázati anyag elkészítésére, engedélyezési terv készítésre a gyümölcsös részre, valamint a műszaki ellenőrzésre) a Korzó Tervezési Stúdióval a szerződés megkötése folyamatban van.

 

160/2011. (X.25.)

A Krea Kortárs Művészeti Iskola értesítése a döntésről megtörtént.

 

 

Végrehajtást nem igénylő határozatok:

 

122/2011. (IX.15.)     Napirendi pontok elfogadása

123/2011. (IX.15.)     Polgármesteri jelentés elfogadása

126/2011. (IX.15.)     Féléves költségvetési beszámoló elfogadása

132/2011. (IX.15.)     Módosító indítványról történő döntés

134/2011. (IX.15.)     Érintettség bejelentésének elfogadása

135/2011. (IX.15.)     Érintettség bejelentésének elfogadása

148/2011. (IX.28.)     Napirendi pontok elfogadása

151/2011. (X.03.)       Napirendi pontok elfogadása

152/2011. (X.03.)       Módosító indítvány elutasítása

154/2011. (X.25.)       Napirendi pontok elfogadása

  

Kérem a Tisztelt Képviselő-testülettől a döntései végrehajtására vonatkozó tájékoztató elfogadását.

 

Gomba, 2011. november 11.  

 

 

 

Tisztelettel:

 

 

                                                                                                          Lehota Vilmos sk.

                                                                                                          polgármester

 

 

Határozati javaslat

…/2011. (XI.17.) sz. határozat

 

Gomba Község Önkormányzatának Képviselő-testülete megtárgyalta a lejárt határidejű képviselő-testületi határozatok végrehajtásáról és az előző testületi ülés óta történt eseményekről szóló polgármesteri tájékoztatót és azt elfogadta.

 

Határidő: azonnali

a határozat további intézkedést nem igényel