Vissza

2. napirendi pont

 

 

ELŐTERJESZTÉS

a képviselő-testület 2011. november 17-i ülésére

 


 

Tárgy:

Tájékoztató az önkormányzat 2011. évi költségvetésének I.-III. negyedévi teljesítéséről

 

Előterjesztő:   Lehota Vilmos polgármester

Előkészítő:     Kósa Erzsébet Anikó jegyző

                        Bán Ibolya gazdálkodási előadó

Véleményező: Valamennyi bizottság

Iktatószám:1296/2011.

Mellékletek:

-          „1"; „2"; „3"; „4"; „5"; „6"; „7";"8"„9"számú mellékletek,

-          „A"; „B"; „C" függelékek,

     Pénzügyi Bizottság beszámolót véleményező határozati kivonata Pénzügyi szakértői vélemény

Tisztelt Képviselő-testület!

 

Az önkormányzat gazdálkodásának jogi kereteit a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény (a továbbiakban: Ötv.), a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény, az államháztartásról szóló - többször módosított - 1992. évi XXXVIII. törvény (a továbbiakban: Áht.), az államháztartás működési rendjéről szóló 292/2009. (XII. 19.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Ámr.), az államháztartás szervezetei beszámolási és könyvvezetési kötelezettségének sajátosságairól szóló 249/2000. (XII. 24.) Korm. rendelet, valamint a Magyar Köztársaság 2011. évi költségvetéséről szóló 2010. évi CLXIX. törvény, és az önkormányzat 2011. évi költségvetéséről, valamint annak módosításairól szóló helyi rendeletek határozzák meg.

 

Gomba Község Önkormányzatának Képviselő-testülete a 3/2011. (II.11.) sz. rendeletével
(továbbiakban: költségvetési alaprendelet) hagyta jóvá az önkormányzat 2011. évi költségvetését, amely a módosításokkal együtt alapját képezi az éves gazdálkodásnak. A 2011. évi költségvetés végrehajtása során a gazdálkodást befolyásoló előirányzat módosításra a 4/2011. (IV. 15.) sz., a 9/2011 (VI.30.) sz., valamint a 15/2011 (IX.16.) sz. önkormányzati rendeletekben került sor.

 

A fenti rendeletek alapján végrehajtott előirányzat-módosítások, a tervezett bevételi és kiadási előirányzatok főösszegét – a finanszírozási műveletekkel és az előző évi pénzmaradvánnyal együttesen figyelembe véve – az eredeti 439.111 e Ft-tal szemben 509.348 e Ft-ra növelték.

 

A 2011 évi gazdálkodás során az önkormányzat a kötelező és önként vállalt feladatainak ellátását – a Polgármesteri Hivatallal, mint teljes jogkörrel rendelkező önállóan működő és gazdálkodó költségvetési szervvel, valamint a Gólyafészek Óvodával, mint önállóan működő intézménnyel – biztosította. Külön alcímet alkot továbbá Gomba Község Cigány Kisebbségi Önkormányzata (továbbiakban: kisebbségi önkormányzat).

 

A költségvetési alaprendeletben engedélyezett létszámkeret önkormányzati szinten 41,45 fő, a közfoglalkoztatás létszámkerete 9,5 fő. Az I.-III. negyedévi gazdálkodás során az engedélyezett keret nem került túllépésre.

 

Az I.-III. negyedévi gazdálkodás végrehajtásáról szóló központi előírásoknak megfelelő formában összeállított „Pénzforgalmi információs jelentés, valamint a Mérlegjelentés" határidőre elkészült és továbbításra került a Magyar Államkincstár Budapesti és Pest Megyei Igazgatóságához.

 

A Kisebbségi Önkormányzat megtárgyalta a tervezett előirányzatok teljesítésére vonatkozó tájékoztatót, határozata az előterjesztés mellékletét képezi.

 

A Képviselő-testület tájékoztatására az I.-III. negyedévi gazdálkodás szöveges tájékoztatója mellékleteként szerepelnek a szükséges kimutatások. A mellékletek felépítése igazodik a költségvetés struktúrájához, amely számot ad az Önkormányzat bevételi és kiadási előirányzatairól és azok háromnegyedéves teljesítési adatairól.

 

Gomba Község Önkormányzata bevételinek I.-III. negyedévi teljesítését mutatja be az előterjesztés 1. számú melléklete költségvetési címenként, forrásonkénti részletezésben. Az önkormányzat módosított bevételi előirányzatainak teljesítési aránya 83,3%. Számszerűsítve ez az 509.348 e Ft módosított előirányzattal szemben 424.355 e Ft bevételt jelent.

 

A 2. számú melléklet a Polgármesteri Hivatal, a Gólyafészek Óvoda és a Cigány Kisebbségi Önkormányzat szakfeladatain történt könyvelés adataira támaszkodva – szintén címrend szerint – mutatja be a működési és felhalmozási célú kiadási előirányzatok I.-III. negyedévi teljesítését. A kiadási előirányzatok teljesítési aránya mindössze 69,4 %. Ez a mutatószám összegszerűen 353.376 e Ft felhasználást jelent az 509.348 e Ft-os előirányzati adathoz képest.

 

Az előterjesztés 3. számú melléklete részletesen tartalmazza a felújítási- és felhalmozási jellegű kiadási előirányzatok háromnegyedéves teljesítését. A felhalmozási célú 28.000 e Ft tartalék előirányzat figyelembe vételével a teljesítési arány 75,4%, amely a 223.876 e Ft-os módosított előirányzattal szemben 168.837 e Ft teljesítést jelent.

 

A Polgármesteri Hivatal szakfeladatainak tervteljesítését mind kiadási, mind bevételi oldalon a 4. számú melléklet foglalja össze. A költségvetés különböző szakfeladatainak teljesítési adatait teljes részletezettséggel a 6. számú melléklet mutatja be, míg a tényadatok módosított előirányzatokhoz viszonyított %-os teljesülése a 7. számú mellékletből ismerhető meg. A 8. számú mellékletben került összefoglalásra az alapítványok, társadalmi szervezetek működési célú támogatása.

 

Előterjesztésünk a mellékletek mellett három függelékben foglalja össze az egyéb fontosabb információkat. Az „A" függelékből ismerhetőek meg a különböző adónemeken nyilvántartott hátralékok. Az esedékes adóhátralékok összege 16.994 e Ft. Az előző negyedévhez viszonyítva az adóhátralék összege 1.835 e Ft növekedést mutat, melyen belül

-        az építményadó hátralék                                             369 e       Ft-tal nőtt,

-        a telekadó hátralék                                                       72 e       Ft-tal nőtt,

-        a kommunális adó hátralék                                           44 e       Ft-tal csökkent,

-        az egyéb bevételek hátralék összege                              4 e       Ft-tal nőtt,

-        a talajterhelési díj hátralék összege                               50 e       Ft-tal csökkent

-        a gépjárműadó hátralék                                           1.452 e       Ft-tal nőtt.

-        az idegenforgalmi adó hátralék                                                  összege változatlan

A bírságok hátralék összege a féléves és háromnegyedéves zárási összesítőn szereplő eltérő adattartalom miatt nem határozható meg pontosan,

 

 

 

A „B” függelék a központi támogatásokat tartalmazza elemi szinten. A központi költségvetésből befolyó normatív és egyéb jellegű támogatások összege 134.292 e Ft. Ezen belül:

-        a személyi jövedelemadó részesedés értéke:                                   73.170   e  Ft,

-        a lakosságszámhoz és feladatmutatóhoz kötött

       támogatás összege                                                                           40.262   e   Ft,

-        a közoktatási kiegészítő támogatás összege                                           87   e   Ft,

-        az egyes szociális feladatok  kiegészítő támogatása                         15.538   e   Ft,

-        a működési célú központosított támogatások mértéke                         894    e   Ft:

-  -Közművelődési érdekeltségnövelő támogatás          123   e Ft,

-  -Könyvtári állománygyarapításra kapott támogatás 16   e Ft,

-  -Bérkompenzációra kapott támogatás mértéke         755   e Ft.

-        Felhalmozási kiadásokhoz kapcsolódó központi támogatás összege    4.341 e   Ft:

-  -Iskolai és utánpótlás sport infrastruktúra fejlesztés

-  -pályázati támogatás előlege                                    844   e Ft,

-  -Vis-maior támogatás mértéke [Szemere H utca] 3.497   e Ft.

 

A „C" függelékben az önkormányzat által folyósított ellátások és egyéb pénzbeli juttatások előirányzati és teljesítési adatai kerülnek részletes bemutatásra.

 

BEVÉTELEK

 

A működési és felhalmozási célú bevételi és kiadási előirányzatok I.-III. negyedévi adatait tartalmazó mérlegszerű bemutatását az 5 sz. melléklet tartalmazza.

 

A bevételek – finanszírozási műveletek és előző évi pénzmaradvány felhasználásának figyelembe vételével – összességében 83,3 %-on realizálódtak. Ezen belül a működési bevételek 86,2%-ra teljesültek, mivel tárgyidőszakig a tervezett 368.622 e Ft-ból 317.703 e Ft folyt be a költségvetésbe. A felhalmozási és tőkejellegű bevételek 75,8 %-os teljesülési mutatót eredményeztek, miután a tervezett 140.726 e Ft-ból megvalósult bevétel az I.-III. negyedévben összegszerűen 106.652 e Ft volt.

 

A működési bevételek - a módosított előirányzathoz viszonyított - időarányostól magasabb teljesítésére jelentős ráhatással voltak a helyi adóbevételek és a gépjárműadó, valamint a talajterhelési díj adónemen befolyt adóbevételek is. A szeptember havi költségvetési rendelet módosítás alkalmával a helyi iparűzési adó bevételi előirányzatát növelte meg a képviselő-testület 20.000 e Ft-tal, illetve a gépjárműadó előirányzatát 1.000 e Ft-tal.  Mindemellett az iparűzési adó bevétel 125,5%-os, az építményadó bevétel 97 %-os, a gépjárműadó bevétel 96,9%-os, míg a talajterhelési díj bevétele 112,9 %-os arányszámmal volt rögzíthető 2011. szeptember 30-án. A fenti teljesítési adatokból kitűnik, hogy az évközbeni módosítást követően a bevételi előirányzatok további növelésére van lehetőség.

 

A működési célú támogatásértékű bevétel jogcímen befolyt 10.142 e Ft az alábbi tételekből tevődik össze:

-        mozgáskorlátozottak közlekedési támogatása:                                     122   e Ft,

-        területi kisebbségi képviselők választásának támogatása:                      21   e Ft,

-        helyi kisebbségi önkormányzat működési támogatása:                        210   e Ft,

-        TÁMOP pályázati pénzeszköz (Óvodai nevelés):                                668   e Ft,

-        rendszeres gyermekvédelmi támogatás:                                               789   e Ft,

-        társadalombiztosítási alapból OEP. támogatás:                                 2.485   e Ft,

-        közcélú foglalkoztatás (2010. XII. havi) támogatása:                          425   e Ft,

-        rövid időtartamú közfoglalkoztatás:                                                     757   e Ft,

-        Központi Statisztikai Hivataltól népszámlálás fedezete:                      1.236   e Ft,

-        foglalkoztatás bővítés bértámogatása:                                                  916   e Ft,

-        Monor és Térsége Többcélú Önkormányzati

       Kistérségi Társulástól logopédiai ellátás támogatása:                           231   e Ft.

 

A fentieken túl a 2009. évi óvodai normatíva különbözet jogcímen – államkincstári ellenőrzést követően – 2.282 e Ft bevétel realizálódott.

 

A működési célra átvett pénzeszköz jogcímen 393 e Ft folyt be, amely a temető fenntartási hozzájárulás 39,5 e Ft havi befizetésein alapul.

 

A felhalmozási jellegű bevételek alakulására jelentős mértékű növelő hatást gyakorolt a rendezvényház beruházásaihoz kapcsolódó felhalmozási célú ÁFA visszaigénylés összege, valamint a szintén beruházásokhoz kapcsolódó fordított ÁFA technikai könyvelése is.

 

A finanszírozási műveletek nélküli 66.326 e Ft-os felhalmozási és tőkejellegű bevételek bevételi előirányzata 69,7%-kal, 46.252 e Ft-ra teljesült, melyből

-        Fundamenta lakás-előtakarékossági bevétel:                                     2.170    e Ft,

-        földterület értékesítés bevétele:                                                              70    e Ft,

-        kölcsönök visszatérülése:                                                                        40   e Ft,

-        beruházásokhoz kapcsolódó ÁFA visszaigénylés NAV-tól:              19.671   e Ft,

-        beruházásokhoz kapcsolódó fordított ÁFA technikai könyvelése:     19.960   e Ft,

-        „Iskolai utánpótlás sport infrastruktúra" támogatási előleg:                      844   e Ft,

-        a Szemere Huba utca 13. szám alatti pincebeszakadás

       helyreállítási munkáira vis-maior keretből kapott támogatás:                  3.497   e Ft.

 

Pénzforgalom nélküli bevételként került könyvelésre az előző évi pénzmaradvány 98.465 e Ft összege, amely 1 e Ft kerekítési különbözet figyelembe vételével megegyezik a 2010. évi beszámolóban szereplő tárgyévi helyesbített pénzmaradvány összegével. A 2010. évi beszámolóban szereplő pénzmaradvány az alábbi tételekből tevődik össze:

 

-        2010. évi záró pénzkészlet:                                                              92.808   e Ft

-        leltár szerint egyéb aktív és passzív pénzügyi elszámolások:             5.656   e Ft

Tárgyévi helyesbített pénzmaradvány összesen:                                98.464   e Ft

 

-        2010. évi központi támogatások elszámolása:                                    - 308   e Ft

Tárgyévi módosított pénzmaradvány összesen:                                 98.156   e Ft

 

A képviselő-testület által jóváhagyott pénzmaradvány 98.156 e Ft-os összege és a könyvelésre került 98.465 e Ft között 309 e Ft-os eltérés mutatkozik. Amint azt a féléves beszámoló során részleteztük, a 2011 évi költségvetésben lekönyvelt előző évi pénzmaradvány összege és a képviselő-testület által jóváhagyott pénzmaradvány összege között mutatkozó eltérés megegyezik a 2010. évi 308 e Ft többlettámogatás összegéve, és ez nyújtott fedezetet a tárgyévben történő visszafizetésre.

 

 

 

Kiegyenlítő, függő, átfutó bevételek I.-III. negyedévi egyenlege -5 e Ft, amelyhez az alábbi könyvelési tételek kapcsolódtak :

-        2010. évi leltárban szereplő függő-átfutó tételek rendezése                 -36   e Ft

       ebből:

-  -területi kisebbségi választásra

    kapott pénzeszköz felhasználás:                               -21   e Ft,

-  -NA V-tól befolyt adóhátralékok átvezetése

   adó beszedési számlára:                                             -5   e Ft,

-  adók módjára behajtásra került

-   egyéb bírságok rendezése tárgyévben:                     -10   e Ft.

-        Búcsúsok által befizetett kaució:                                                            30   e Ft,

-        Csatornadíj hátralék befizetés:                                                                 1   e Ft,

Kamatbevételt keletkeztetett tárgy évben is az átmenetileg szabad pénzeszközök rövid lejáratra történő lekötése. Az így realizált kamatbevétel 1.219 e Ft volt az elmúlt háromnegyedévben. A korábbi gyakorlatnak megfelelően a kamatok is tőkésítésre kerültek, melynek következményeként 2011. szeptember 30-án az Önkormányzat 60.376 e Ft lekötött pénzeszközzel rendelkezett.

 

Hitelfelvétel

A rendezvényház beruházásához eredeti előirányzatként 56.000 e Ft hitel került meghatározásra. Ebből - a beruházás üteme alapján 2010. évben igénybevételre került 27.257 e Ft. A fennmaradó 28.743 e Ft hitel felvételére tárgyévben került sor.

 

 

KIADÁSOK:

 

A finanszírozási műveleteket és előző évi pénzmaradványt számba vevő kiadások - az 509.348 e Ft módosított előirányzathoz viszonyított 353.376 e Ft-os teljesítési adat figyelembe vételével összességében 69,4 %-on realizálódtak. Az időarányostól alacsonyabb kiadási teljesítési arány egyik legfőbb indoka, hogy a tárgyidőszak végén az általános tartalék és a fejlesztési céltartalék előirányzatok 37.330 e Ft-os összege növeli a költségvetési főösszegeket. Ezen előirányzatok figyelmen kívül hagyásával a 472.018 e Ft módosított előirányzattal szembeni 353.376 e Ft felhasználás időarányos, 74,9%-os teljesítést mutat.

 

A működési és felhalmozási célú bevételi és kiadási előirányzatok I.-III. negyedévi adatait tartalmazó mérlegszerű kimutatásból megállapítható, hogy a tervezett 285.472 e Ft működési kiadásból 184.539 e Ft, vagyis  64,5 %. került teljesítésre A felhalmozási és tőkejellegű kiadások 75,4 %-os teljesülési mutatót eredményeznek, miután a tervezett 223.876 e Ft-ból teljesített kiadás az I-III. negyedévben összegszerűen 168.837 e Ft volt.

 

A kiadások között a személyi juttatások teljesítési mutatója 70,9 %, míg a munkaadókat terhelő járulékok mutatója 70,7 %. Az időarányostól valamivel alacsonyabb teljesítés egyik indoka az, hogy a „cafetéria" rendszer keretén belül adható egyes juttatások szakfeladatra és költséghelyre való könyvelésére az államkincstári terhelések alapján egy hónapos, csúszással kerülhet sor.

 

A dologi kiadások módosított előirányzathoz viszonyított teljesítési mutatója 75,5 %. Ebből a felhalmozási kiadásokhoz szorosan kapcsolódó hitel kamata 5.854 e Ft, a beruházásokhoz kapcsolódó fordított ÁFA technikai könyvelésének összege 27.584 e Ft volt.

 

A társadalom és szociálpolitikai juttatások kiadási előirányzatának teljesítési mutatója 66,2 %. A tervezett 32.507 e Ft eredeti előirányzatot a 2010. évi kötelezettséggel terhelt pénzmaradvány terhére köztemetés jogcímen 73 e Ft átvezetése, valamint a központi költségvetésből pótelőirányzatként kapott rendszeres gyermekvédelmi támogatás 789 e Ft összege módosította. Így a társadalom- és szociálpolitikai juttatások kiadásainak fedezetére jelenleg 33.369 e Ft áll rendelkezésre. A pénzeszköz felhasználásáról a „C" függelék ad részletesen számot.

 

Működési célú pénzeszköz átadás jogcímen összességében (működési célra átadott pénzeszközök és a támogatásértékű működési célú pénzeszköz átadások) 2.485 e Ft került kifizetésre, amely az alábbi tételekből tevődik össze:

 

-        Működési célú pénzeszköz átadások:                                                   534   e Ft

-     Rozmaring Hagyományőrző

     Egyesület támogatása:                                    50 e Ft,

-     BURSA HUNGARICA ösztöndíj:                 150 e Ft,

-     Gombai Polgári Kör támogatása:                  50 e Ft,

-     Szloboda András ösztöndíja:                           30 e Ft,

-     MAGFALVA Egyesület támogatása:            250 e Ft,

Települési önkormányzat összesen:                 530 e Ft

-     Kisebbségi Önkormányzat által

     megítélt pályázati támogatás:                           4 e Ft,

Kisebbségi önkormányzat összesen:                     4 e Ft

-        Támogatásértékű működési célú pénzeszköz átadások:                    1.951   e Ft

-     a Nyáregyházi Építéshatósági

     Igazgatási Társulás részére                           776 e Ft,

-     Parlagfű elleni védelem

     /Monor és Térs.Kistérs.Társ./                          25 e Ft,

-     Üllő Kistérségi Társulás részére

     /házi szociális gondozás/                            1.150 e Ft,

 

A tervezett 13.521 e Ft módosított előirányzattal szembeni alacsony 18,4 %-os teljesítési arány egyrészt a Fáy András Református Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény 9.017 e Ft-os működési célú támogatás igénylésének elmaradásából, másrészt a 600 e Ft-os keretösszegből még meglévő 500 e Ft-os Képviselői Alap maradványából adódik. A fentieken felül a Non-profit és egyéb szervezetek támogatására tervezett összegből a tárgyidőszakig fel nem használt rész 400 e Ft.

 

Felújítási és felhalmozási kiadások:

 

Az Önkormányzat 2011. évi felhalmozási kiadásait és annak I.-III. negyedévi teljesítését a 3. számú melléklet elemi szinten tartalmazza. Az I.-III. negyedév során összességében felhalmozási kiadásokra 168.837 e Ft került felhasználásra, amely a módosított – fejlesztési célú 28.000 e Ft tartalék előirányzat nélküli – 195.876 e Ft előirányzathoz viszonyítva 86,2 %-os felhasználást jelent.

Felújítási kiadásokra 6.535 e Ft került felhasználásra, amely a 9.942 e Ft-os módosított előirányzathoz viszonyítva 65,7%-os felhasználást jelent.

 

Beruházási kiadásokra rendelkezésre álló 136.274 e Ft előirányzatból 118.483 e Ft került felhasználásra, amely 86,9%-os felhasználást mutat, melyből a rendezvényház beruházásra felhasznált pénzeszköz 111.927 e Ft, vagyis 94,5 % volt.

Felhalmozási célra átadott pénzeszköz jogcímen 3.865 e Ft került felhasználásra, amely az 5.161 e Ft-os módosított előirányzathoz viszonyítva, időarányosan 74,9 %-os felhasználást mutat.

 

Felhalmozási célú hitelfelvételek törlesztésére 6.516 e Ft került felhasználásra, amely 73 %-os teljesítési arányt jelent. Az időarányostól alacsonyabb teljesítés a rendezvényház beruházáshoz kapcsolódó hitelkeret lehívásának átütemezéséből adódott. A tervezetthez képest egy negyedévvel később kellett megkezdeni az építésre felvett hitel törlesztését.

 

A tárgyévi gazdálkodás során eredeti előirányzatként tervezett 14.000 e Ft fejlesztési céltartalék az iparűzési adó többlet bevételéből további 14.000 e Ft-tal került növelésre.

 

A fenti felhalmozási kiadásokat részletesen a 3. számú melléklet tartalmazza. A mellékletben rögzítettekből kitűnik, hogy a dologi kiadások között könyvelendő, de a felhalmozási célú kiadásokhoz szorosan kapcsolódó alábbi – összességében 33.438 e Ft felhalmozási célú dologi kiadási – tételek növelik a felhalmozási kiadásokat:

 

-        fejlesztési célú hitelek kamat törlesztése:                                          5.854   e Ft,

-        beruházásokhoz kapcsolódó

       fordított ÁFA befizetési kötelezettség:                                           27.584   e Ft.

 

Kiegyenlítő-, függő-, átfutó kiadások

Az I.-III. negyedév egyenlege 374 e Ft, melyhez az alábbi könyvelési tételek kapcsolódnak:

 

2010. évi leltárban szereplő függő, átfutó tételek rendezése:

-9

eFt,

2010. év 12. havi nettó munkabérek:

-5.082

e Ft,

2010. év 12. havi hóközi kifizetések:

-2.426

e Ft,

2011. év 09. havi nettó bérindítás és egyéb hóközi számfejtések

( ápolási díjak, képviselők tiszteletdíja, dolgozó-net, étkezési jegyek):

6.793

e Ft,

ellátmányok, vásárlásra kiadott előlegek:

100

e Ft,

Munkavállalókkal kapcsolatos kiadások

(munkabér előlegek saját dolgozó):

150

e Ft,

Munkavállalókkal kapcsolatos kiadások

(munkabér előlegek FHT. és RSZS- ok):

30

e Ft,

Következő időszakra átvihető ÁFA követelés összege:

818

e Ft,

 

Bankszámla egyenlegek

 2011. szeptember 30-án a költségvetési elszámolási számla egyenlege 64.902 e Ft volt. Ebből lekötött pénzeszköz 60.376 e Ft, Helyi kisebbségi önkormányzat elszámolási számla egyenlege 128 e Ft, költségvetési bankszámlaegyenleg 4.398 e Ft.

 

A fentieken felül tárgyidőszak végén a házipénztár záró egyenlege 40 e Ft volt.

 

 

 

 

Az I.-III. negyedévi gazdálkodás során az Önkormányzat likviditási helyzete stabil volt, működési célú hitelfelvételre nem került sor.

 

Az előterjesztés mellékleteiben megismerhető számszerű és statisztikai adatok tükrében, illetve a gazdálkodási munka szöveges értékelése alapján kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy a tájékoztatóban foglaltakat és a határozati javaslatot megvitatni, javaslataikkal kiegészíteni, s a pénzügyi szakértő véleményének, valamint a Kisebbségi Önkormányzat határozatának figyelembe vételével elfogadni szíveskedjen.

 

Gomba, 2011. november 8.

 

 

Tisztelettel:

 

 

                                           Lehota Vilmos

                                            polgármester

 

 

 

Határozati javaslat

 

..../2011. (XI....) sz. határozat

 

Gomba Község Önkormányzatának Képviselő-testülete megtárgyalta az Önkormányzat 2011. évi költségvetésének I.-III. negyedévi teljesítéséről szóló tájékoztatót és az alábbi határozatot hozta.

 

1. A Képviselő-testület az Önkormányzat 2011. évi költségvetésének I.-III. negyedévi teljesítéséről szóló tájékoztatót a határozat 1-9. sz. melléklete és A-C függeléke szerinti részletezés szerint elfogadja.

 

A határozat végrehajtást nem igényel.

 

                                                                                                        

számszaki    felhalmozási     pénzeszköz          "A"            "B"           "C"            Kisebbségi                    pénzügyi szakértői

mellékletek    kiadások        átadások                       függelékek                        Önkormányzat                   vélemény

 

 

melléklet      kiadások         átadás