Vissza

E8. napirendi pont

 

 

 

E L Ő T E R J E S Z T É S

a Képviselő-testület 2012. április 12-i ülésére

Tárgy: Javaslat a Rendezvényház rendezvénytermének bérbeadása során alkalmazásra kerülő bérleti szerződés jóváhagyására

 

Előterjesztő:    Lehota Vilmos polgármester

Előkészítő:      dr. Molnárné dr. Csernov Annamária igazgatási előadó

Véleményező:             Valamennyi Bizottság

Iktatószám: ……../2012.

 

                                                                                                        

Tisztelt Képviselő-testület !

 

A Rendezvényház ebédlőjére és konyhájára vonatkozó bérleti díjakat a Képviselő-testület a 2011. május 24-én megtartott ülésén a 85/2011. (V.24.) sz. határozatával állapította meg. Az előterjesztéshez csatolt határozati javaslat szerint kezdeményezem az elmúlt évben hozott döntés felülvizsgálatát, valamint a rendezvényterem tekintetében  a bérleti díj összegének meghatározását.

 

A 85/2011. /V. 24./ számú határozat visszavonása mellett a rendezvényházban lévő ebédlő, valamint rendezvényterem bérleti díját a Faluház használható alapterületéhez viszonyítva az alábbiak szerint javaslom megállapítani:

 

1. A Képviselő-testület a rendezvényházban üzemelő étkező bérbeadása esetén alkalmazandó bérleti díjat 2012. év április 13. napjától az alábbiak szerint határozza meg:

a)      24 órás igénybe vétel esetén                                                           20.000,- Ft,

b)     napközbeni igénybe vétel 7 órától 22 óráig terjedő

      időtartamon belül 2.000,- Ft/óra,   de minimum                             10.000,- Ft,

2. A Képviselő-testület a rendezvényházban üzemelő rendezvényterem bérbeadása esetén alkalmazandó bérleti díjat 2012. év április 13. napjától az alábbiak szerint határozza meg:

a)      24 órás igénybe vétel esetén                                                           60.000,- Ft,

b)     napközbeni igénybe vétel 7 órától 22 óráig terjedő

      időtartamon belül 8.000,- Ft/óra,   de minimum                             40.000,- Ft,

3. A Képviselő-testület a rendezvényház étkezés biztosításával történő együttes bérbeadása esetére szolgáltatási szerződéskötési kötelezettséget ír elő, mely szerződéskötéshez a szolgáltatási díjat az alábbiak szerint határozza meg:

a)      egyszerű menü biztosítása esetén (amelyen belül a bruttó

nyersanyagnorma 400,- Ft/fő) résztvevőnként                             2.000,- Ft/fő,

b)     alkalmi (pl.: lakodalmi) menü biztosítása esetén (amelyen belül

            a bruttó nyersanyagnorma 2.000,- Ft/fő) résztvevőnként            6.000,- Ft/fő.

4. A 3. a) pont szerint meghatározott szolgáltatási díj a rendezvényház 8 órás igénybe vételén túl 50 %-kal növelt mértékben kerül a szolgáltatási szerződésben megállapításra.

 

Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy az előterjesztésben foglaltakat megtárgyalni, észrevételeivel javaslataival kiegészíteni, s a Rendezvényházra vonatkozó bérleti díjakat megállapító határozati javaslatot elfogadni szíveskedjen.

 

Gomba, 2012. április 11.

                                                                       Tisztelettel:

                                                                                                                      Lehota Vilmos sk.

                                                                                                                      polgármester

 

 

Határozati javaslat

 

……./2012. (IV.12.) sz. határozat

 

Gomba Község Önkormányzatának Képviselő-testülete megtárgyalta a Rendezvényház bérbeadása során alkalmazásra kerülő bérleti díjakra vonatkozó javaslatot és az alábbi határozatot hozta:

 

1.    A Képviselő-testület a rendezvényházban üzemelő étkező bérbeadása esetén alkalmazandó bérleti díjat 2012. év április 13. napjától az alábbiak szerint határozza meg:

a)      24 órás igénybe vétel esetén                                                           20.000,- Ft,

b)      napközbeni igénybe vétel 7 órától 22 óráig terjedő

      időtartamon belül 2.000,- Ft/óra,   de minimum                             10.000,- Ft,

2.    A Képviselő-testület a rendezvényházban üzemelő rendezvényterem bérbeadása esetén alkalmazandó bérleti díjat 2012. év április 13. napjától az alábbiak szerint határozza meg:

a)      24 órás igénybe vétel esetén                                                           60.000,- Ft,

b)      napközbeni igénybe vétel 7 órától 22 óráig terjedő

      időtartamon belül 8.000,- Ft/óra,   de minimum                             40.000,- Ft,

3.    A Képviselő-testület a rendezvényház étkezés biztosításával történő együttes bérbeadása esetére szolgáltatási szerződéskötési kötelezettséget ír elő, mely szerződéskötéshez a szolgáltatási díjat az alábbiak szerint határozza meg:

a)      egyszerű menü biztosítása esetén (amelyen belül a bruttó

nyersanyagnorma 400,- Ft/fő) résztvevőnként                             2.000,- Ft/fő,

b)     alkalmi (pl.: lakodalmi) menü biztosítása esetén (amelyen belül

            a bruttó nyersanyagnorma 2.000,- Ft/fő) résztvevőnként            6.000,- Ft/fő.

4.    A 3. a) pont szerint meghatározott szolgáltatási díj a rendezvényház 8 órás igénybe vételén túl 50 %-kal növelt mértékben kerül a szolgáltatási szerződésben megállapításra.

 

Határidő: azonnali

Felelős: Lehota Vilmos polgármester