4. napirendi pont
Tárgy: Javaslat az önkormányzat 2014. évi költségvetéséről szóló 2/2014. (II.14.) önkormányzati rendelet módosítására
Előterjesztő: Lehota Vilmos polgármester
Előkészítő: Kósa Erzsébet Anikó jegyző
Véleményező: Valamennyi Bizottság
Iktatószám: …………./2014.
Tisztelt Képviselő-testület !
Az önkormányzat 2014. évi költségvetéséről szóló 2/2014. (II.14.) sz. rendeletével kerültek elfogadásra az önkormányzat gazdálkodására irányadó tárgyévi bevételi és kiadási előirányzatokat. A megalkotott alaprendelet első módosítására teszek javaslatot az előterjesztésben. Az összesített költségvetés bevételi és kiadási eredeti előirányzatának főösszege 932.428 eFt, konszolidált főösszege 771.239 eFt., melyen belül
- az önkormányzat intézményi költségvetés bevételi- és kiadási főösszege 770.256 eFt-tal, konszolidált kiadási főösszege 609.067 eFt-tal,
- a Polgármesteri Hivatal bevételi- és kiadási főösszege 81.407 eFt-tal, konszolidált bevételi főösszege 618 eFt-tal,
- a Gólyafészek óvoda bevételi- és kiadási főösszege 70.606 eFt-tal, konszolidált bevételi főösszege 57 eFt-tal, valamint a
- Civilház - Integrált Közösségi és Szolgáltató Tér bevételi- és kiadási főösszege 10.159 eFt-tal, konszolidált bevételi főösszege 308 eFt-tal került jóváhagyásra.
A 2014. évi költségvetés előirányzatainak módosítására az alábbiak szerint teszek javaslatot:
Kormányzati hatáskörbe tartozó előirányzat módosítások - önkormányzati intézményi költségvetés
|
|
Bevételi |
Kiadási |
|
|
|
előirányzat változása |
||
(ezer forintban) |
||||
Az e-útdíjra tekintettel az önkormányzatok a gépjárműadó bevétel kiesése miatt ellentételezést kapnak az államtól. Esetünkben ez 77 eFt többletbevételt eredményez. Az előirányzat számbavétele elkerülhetetlen. A bevétellel szemben az általános tartalék növelése javasolt. |
||||
|
Önkormányzatok elszámolásai a központi költségvetéssel (018010) |
|||
B115 |
Működési célú központosított előirányzatok |
+77 |
|
|
|
Fejezeti és általános tartalékok elszámolása (900070) |
|||
K512 |
Általános tartalékok |
|
+77 |
Képviselő-testületi hatáskörbe tartozó előirányzat módosítási javaslatok
önkormányzati intézményi költségvetést érintő javaslatok
|
|
Bevételi |
Kiadási |
|
|
|
előirányzat változása |
||
(ezer forintban) |
||||
A Képviselő-testület a 49/2014. (II. 27.) határozatával döntött az általános tartalék terhére a Vár úti buszöböl aszfaltozási munkáira 478 eFt + ÁFA kiadási fedezet biztosításáról. Az előirányzatok átvezetése indokolt. |
||||
|
Közutak, hidak, alagutak üzemeltetése, fenntartása (045160) |
|||
K71 |
Ingatlanok felújítása |
|
+478 |
|
K74 |
Felújítási célú előzetesen felszámított ÁFA |
|
+129 |
|
|
Fejezeti és általános tartalékok elszámolása (900070) |
|||
K512 |
Általános tartalékok |
|
-607 |
|
A Képviselő-testület a 39/2014. (II. 13.) határozatával döntött a 806 hrsz-ú ingatlan 10 %-ának megfelelő tulajdoni arány megvásárlásáról 280 eFt összegben az általános tartalék terhére. A döntés az ügyvédi munkadíjra és a földhivatali eljárási díjakra is vonatkozik, mely összességében 45 eFt előirányzatot igényel. |
||||
|
Önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok (013350) |
|||
K62 |
Ingatlanok beszerzése, létesítése |
|
+325 |
|
|
Fejezeti és általános tartalékok elszámolása (900070) |
|||
K512 |
Általános tartalékok |
|
-325 |
|
A Képviselő-testület a 47/2014. (II. 27.) határozatában hagyta jóvá az óvodában az óraadó gyógypedagógus megbízási szerződésének fedezetét, melyet az intézmény számára finanszírozásként kell átadni az általános tartalék terhére. Tényleges kiadásként az óvodánál személyi juttatások és szociális hozzájárulási adó és munkaadót terhelő járulékok rovatrenden fog megjelenni. |
||||
|
Támogatási célú finanszírozási műveletek (018030) |
|||
K915 |
Központi-, irányítószervi támogatás folyósítása |
|
+99 |
|
|
Fejezeti és általános tartalékok elszámolása (900070) |
|||
K512 |
Általános tartalékok |
|
-99 |
|
A Pest Megyei Kormányhivatal 2013-ban elmulasztotta leszámlázni a gombai köztisztviselő közigazgatási szakvizsgájához társuló 77 eFt-os költséget. Ennek eredeti előirányzata a költségvetésben tervezésre nem került, azonban a számla kiegyenlítéséhez szükséges a fedezet biztosítása. |
||||
|
Támogatási célú finanszírozási műveletek (018030) |
|||
K915 |
Központi-, irányítószervi támogatás folyósítása |
|
+77 |
|
|
Fejezeti és általános tartalékok elszámolása (900070) |
|||
K512 |
Általános tartalékok |
|
-77 |
|
A költségvetés tervezésekor elmaradt a védőnői szolgálat egyes kiadásainak tervezése, így a védőnői munkát segítő egyesületi tagdíj, továbbá a szakmai napok útiköltség térítésének tervezése, valamint kisebb karbantartásokra költségfedezet. Az összességében 48 eFt-os előirányzat általános tartalék terhére történő biztosítását kérjük. |
||||
|
Család- és nővédelmi egészségügyi gondozás (074031) |
|||
K1109 |
Közlekedési költségtérítés |
|
+15 |
|
K334 |
Karbantarási-, kisjavítási szolgáltatások |
|
+20 |
|
K336 |
Szakmai tevékenységet segítő szolgáltatások |
|
+8 |
|
K351 |
Működési célú, előzetesen felszámított ÁFA |
|
+5 |
|
|
Fejezeti és általános tartalékok elszámolása (900070) |
|||
K512 |
Általános tartalékok |
|
-48 |
|
A Petőfi utcai ingatlan értékesítéséből 13 millió forint bevétellel számol a költségvetés, mely az önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége elnevezésű kormányzati funkción (011130) került számbavételre. Helyesen az „önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok” elnevezésű, 013350 számú kormányzati funkción kell szerepeltetni. Az előirányzat korrekció az alábbiak szerint indokolt |
||||
|
Önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége (011130) |
|||
B52 |
Ingatlanok értékesítése |
-13.000 |
|
|
|
Önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok (013350) |
|||
B52 |
Ingatlanok értékesítése |
+13.000 |
|
|
A költségvetés tervezésekor eredeti előirányzatként nem került számbavételre a közművelődési programok között a pálinkaversenyhez kapcsolódó költségek fedezete. A díjazásokhoz kiosztásra kerülő serlegek 47 eFt előirányzatot, a részvevők számára biztosított vacsora és egyéb élelmezési szolgáltatás 80 eFt előirányzatot igényel. A kiadások tételesen a Civilháznál fognak jelentkezni, fedezetét az általános tartalék terhére javaslom biztosítani intézményfinanszírozásként. |
||||
|
Támogatási célú finanszírozási műveletek (018030) |
|
|
|
K915 |
Központi-, irányítószervi támogatás folyósítása |
|
+127 |
|
|
Fejezeti és általános tartalékok elszámolása (900070) |
|
|
|
K512 |
Általános tartalékok |
|
-127 |
|
Az önkormányzat által biztosított étkeztetési feladatok ellátásához kapcsolódó előirányzatok módosítása és pótelőirányzatok biztosítása szükséges ahhoz, hogy az óvodai gyermekétkeztetés és a szociális étkeztetés feladatfinanszírozásához kapcsolódó központi támogatással év végén el tudjunk számolni, és ne kerüljön sor normatíva visszafizetésre. A szociális étkeztetéshez hasonlóan a gyermekétkeztetés is kötött felhasználású támogatásnak minősül 2014-től kezdődően. A MÁK tájékoztatása szerint a támogatás elszámolása esetünkben kizárólag vásárolt élelmezésként, vagyis számlák alapján lehetséges. Az e célra kapott normatíva átadása a GTÜ Kft. részére tehát nem jelent jogszerű támogatás felhasználást. A Kft. minden egyes adag ételt számláz az önkormányzat részére 2014-ben mind a szociális étkeztetés, mind az óvodai gyermekétkeztetés esetében. Ez a dologi kiadások megfelelő rovatán jelentős előirányzat növekedést eredményez. Ezzel párhuzamosan a bevételi előirányzat is nőni fog, mert a térítési díjakból származó bevételeknek az önkormányzat könyvelésében is meg kell jelenni. A gazdasági társaság az elmúlt féléves gyakorlatnak megfelelően, teljesítve a megállapodásban erre vonatkozó megbízást, beszedi a térítési díjakat, de számla alapján át kell, hogy utalja az önkormányzat részére.
Tekintettel arra, hogy a GTÜ Kft. a biztosított étkeztetést maradéktalanul leszámlázza, ezzel a bevételei növekednek, s így lehetőség nyílik a korábban meghatározott támogatás összegének 6.326 eFt-tal történő csökkentésére a 066020, város- és községgazdálkodási egyéb szolgáltatások elnevezésű kormányzati funkción, a K511 rovaton, mely összeg a 900070 számú, fejezeti és általános tartalékok elszámolása elnevezésű kormányzati funkción, a K512 rovaton az általános tartalékot növelheti.
A 096010 számú, óvodai intézményi étkeztetés kormányzati funkción 1.428 eFt szerepelt eredeti előirányzatként a K511 rovatrenden egyéb működési célú támogatásként. Ez az 1.428 eFt a GYVT-ben részesülő, valamint a 3 és több gyermekes családok óvodás korú gyermekeinek szülők által meg nem térítendő étkezési költségét fedezte volna a nyersanyagnorma mértékéig. Ennek az 1.428 eFt-nak az áthelyezése indokolt a K332 rovatra, a vásárolt élelmezés költségeinek fedezeteként. Bevételként kell szerepeltetni a B405 rovaton a térítési díjak összegét 4.498 eFt-tal. A GTÜ Közhasznú Nonprofit Kft. a tervadatok alapján az óvodai intézményi étkeztetésre tekintettel nettó 10.523 eFt-os számlát fog kibocsátani, melyhez 2.841 eFt ÁFA fizetési kötelezettség fog társulni. A K332 rovaton így 1.428 eFt-on túl 9.095 eFt, valamint a K351 rovaton 2.841 eFt pótelőirányzatot kell biztosítani a kiadások fedezeteként. A bevétel figyelembe vételével ez 7.438 eFt általános tartalék igénybevételét jelenti.
A 107051 számú, szociális étkeztetés kormányzati funkción 11.207 eFt szerepelt eredeti előirányzatként a K511 rovatrenden egyéb működési célú támogatásként. Ez a 11.207 eFt a a szociális étkeztetésben részesülők térítési díj befizetéseit egészítette volna ki a nyersanyagnorma mértékéig. Ennek az 11.207 eFt-nak az áthelyezése indokolt a K332 rovatra, a vásárolt élelmezés költségeinek fedezeteként. Bevételként kell szerepeltetni a B405 rovaton a térítési díjak összegét 8.420 eFt-tal. A GTÜ Közhasznú Nonprofit Kft. a tervadatok alapján a szociális étkeztetésre tekintettel nettó 16.019 eFt-os számlát fog kibocsátani, melyhez 4.325 eFt ÁFA fizetési kötelezettség fog társulni. A K332 rovaton így a 11.207 eFt-on túl 4.812 eFt, valamint a K351 rovaton 4.325 eFt pótelőirányzatot kell biztosítani a kiadások fedezeteként. A bevétel figyelembe vételével ez 717 eFt általános tartalék igénybevételét jelenti. |
||||
|
Város- és községgazdálkodási egyéb szolgáltatások (066020) |
|
|
|
K511 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson kívülre |
|
-6.326 |
|
|
Fejezeti és általános tartalékok elszámolása (900070) |
|
|
|
K512 |
Általános tartalékok |
|
+6.326 |
|
|
Óvodai intézményi étkeztetés (096010) |
|
|
|
B405 |
Ellátási díjak |
+4.498 |
|
|
K332 |
Vásárolt élelmezés |
|
+10.523 |
|
K351 |
Működési célú, előzetesen felszámított ÁFA |
|
+2.841 |
|
K511 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson kívülre |
|
-1.428 |
|
K512 |
Tartalékok |
|
-7.438 |
|
|
Szociális étkeztetés (107051) |
|
|
|
B405 |
Ellátási díjak |
+8.420 |
|
|
K332 |
Vásárolt élelmezés |
|
+16.019 |
|
K351 |
Működési célú, előzetesen felszámított ÁFA |
|
+4.325 |
|
K511 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson kívülre |
|
-11.207 |
|
K512 |
Tartalékok |
|
-717 |
|
A 2014. március 13-án megtartott rendkívüli ülésen hozott 54/2014. (III. 13.) képviselő-testületi határozat alapján az általános tartalék csökkentése mellett kerül biztosításra kiadási előirányzat pályázatírói feladatok ellátására 300 eFt + ÁFA összegben. |
||||
|
Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége (011130) |
|
|
|
K337 |
Szakmai tevékenységet segítő szolgáltatások |
|
+300 |
|
K351 |
Működési célú, előzetesen felszámított ÁFA |
|
+81 |
|
|
Fejezeti és általános tartalékok elszámolása (900070) |
|
|
|
K512 |
Általános tartalékok |
|
-381 |
Az önkormányzat intézményi költségvetésének kiemelt előirányzatai részleteiben az alábbiak szerint változnak:
|
|
Bevételi |
Kiadási |
|
|
előirányzat változása |
|
(ezer forintban) |
|||
B115 |
Működési célú központosított előirányzatok |
+77 |
|
B405 |
Ellátási díjak |
+12.918 |
|
K1109 |
Közlekedési költségtérítés |
|
+15 |
K332 |
Vásárolt élelmezés |
|
+26.542 |
K334 |
Karbantartási-, kisjavítási szolgáltatások |
|
+20 |
K336 |
Szakmai tevékenységet segítő szolgáltatások |
|
+308 |
K351 |
Működési célú előzetesen felszámított ÁFA |
|
+7.252 |
K511 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson kívülre |
|
-18.961 |
K512 |
Tartalékok |
|
-3.416 |
K62 |
Ingatlanok beszerzése, létesítése |
|
+325 |
K71 |
Ingatlanok felújítása |
|
+478 |
K74 |
Felújítási célú előzetesen felszámított ÁFA |
|
+129 |
K915 |
Központi-, irányítószervi támogatás folyósítása |
|
+303 |
Összesen (konszolidált) |
12.995 |
12.995 |
Polgármesteri Hivatal költségvetését érintő előirányzat módosítási javaslatok
|
|
Bevételi |
Kiadási |
||
|
|
előirányzat változása |
|||
(ezer forintban) |
|||||
2013. évi köztisztviselői közigazgatási szakvizsga költségfedezeteként biztosított finanszírozás terhére kerül az előirányzat számbavételre. |
|||||
|
Támogatási célú finanszírozási műveletek (018030) |
||||
B816 |
Központi-, irányítószervi támogatás |
+77 |
|
||
|
Önkormányzatok és önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége (011130) |
|
|
||
K337 |
Egyéb szolgáltatások |
|
+77 |
||
2014. évben a Magyar Államkincstár nem tudja biztosítani a jogszabályi változásoknak megfelelő TATIGAZD programot a könyveléshez, az Önkormányzat által választott „ASP” projekt várhatóan 2016-ban valósul meg. Az Önkormányzat a közbenső időben az EPER program bérlésével valósítja meg a könyvelést, mely alkalmas az Államkincstár felé kötelezően elkészítendő jelentésekre. Az EPER program 2014. évi költsége 479 eFt, melynek fedezete - általános tartalék igénybe vétele nélkül - az alábbi előirányzatok átcsoportosításával biztosítható. |
|||||
|
Önkormányzati hivatalok jogalkotó és általános igazgatási tevékenysége (011130) |
||||
K321 |
Informatikai szolgáltatások igénybevétele
|
|
+377 |
||
K351 |
Működési célú, előzetesen felszámított ÁFA |
|
+76 |
||
K1101 |
Törvény szerinti illetmények, munkabérek |
|
-281 |
||
K2 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó |
|
-76 |
||
K336 |
Szakmai tevékenységet segítő szolgáltatások |
|
-96 |
A Polgármesteri Hivatal költségvetésének kiemelt előirányzatai részleteiben az alábbiak szerint változnak:
|
|
Bevételi |
Kiadási |
|
|
előirányzat változása |
|
(ezer forintban) |
|||
B816 |
Központi-, irányítószervi támogatás |
+77 |
|
K1101 |
Törvény szerinti illetmények, munkabérek |
|
-281 |
K2 |
Munkaadót terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó |
|
-76 |
K321 |
Informatikai szolgáltatások igénybevétele |
|
+377 |
K336 |
Szakmai tevékenységet segítő szolgáltatások |
|
-96 |
K337 |
Egyéb szolgáltatások |
|
+77 |
K351 |
Működési célú, előzetesen felszámított ÁFA |
|
+2.141 |
K352 |
Fizetendő ÁFA* |
|
-2.065 |
Összesen |
+77 |
+77 |
*A hivatali költségvetésben a részletező táblában korrigálásra került a K351-K352 között az ÁFA összegének feltüntetése. Helyesen a 2.065 eFt-os előirányzatnak a K351 rovaton kell szerepelnie.
Gólyafészek Óvoda költségvetését érintő előirányzat módosítási javaslatok
|
|
Bevételi |
Kiadási |
|
|
|
előirányzat változása |
||
(ezer forintban) |
||||
A Képviselő-testület a 47/2014. (II. 27.) határozatában hagyta jóvá az óvodában az óraadó gyógypedagógus megbízási szerződésének fedezetét, melyet az intézmény számára finanszírozásként kell átadni az általános tartalék terhére. Tényleges kiadásként az óvodánál személyi juttatások és szociális hozzájárulási adó és munkaadót terhelő járulékok rovatrenden fog megjelenni. |
||||
|
Támogatási célú finanszírozási műveletek (018030) |
|||
B816 |
Központi-, irányítószervi támogatás |
+99 |
|
|
|
SNI igényű gyermekek óvodai nevelésének ellátásának szakmai feladatai (091120) |
|
|
|
K123 |
Egyéb külső személyi juttatások |
|
+78 |
|
K2 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó |
|
+21 |
A Gólyafészek Óvoda költségvetésének kiemelt előirányzatai részleteiben az alábbiak szerint változnak:
|
|
Bevételi |
Kiadási |
|
|
előirányzat változása |
|
(ezer forintban) |
|||
B816 |
Központi-, irányítószervi támogatás |
+99 |
|
K123 |
Egyéb külső személyi juttatások |
|
+78 |
K2 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó |
|
+21 |
Összesen |
+99 |
+99 |
Civilház költségvetését érintő előirányzat módosítási javaslatok
|
|
Bevételi |
Kiadási |
||
|
|
előirányzat változása |
|||
(ezer forintban) |
|||||
A Civilháznál számításba vett bérbeadási bevételből 308 e Ft bevétellel számol a költségvetés, mely az „önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok” elnevezésű, 013350 számú kormányzati funkción szerepel. A rovatrend szerint azonban a B402-ről át kell helyezni az előirányzatot a B404-re, mert a KGR rendszerben csak itt lehetett eredeti előirányzatot rögzíteni. |
|||||
|
Önkormányzati vagyonnal való gazdálkodással kapcsolatos feladatok (013350) |
||||
B402 |
Szolgáltatások ellenértéke |
+308 |
|
||
B404 |
Tulajdonosi bevételek |
-308 |
|
||
A költségvetés tervezésekor eredeti előirányzatként nem került számbavételre a közművelődési programok között a pálinkaversenyhez kapcsolódó költségek fedezete. A díjazásokhoz kiosztásra kerülő serlegek 47 eFt előirányzatot, a részvevők számára biztosított vacsora és egyéb élelmezési szolgáltatás 80 eFt előirányzatot igényel. A kiadások tételesen a Civilháznál jelentkeznek a kapott , intézményfinanszírozás terhére az alábbiak szerint serlegvásárlás bruttó 47 eFt, vásárolt élelmezés bruttó 80 eFt. |
|||||
|
Támogatási célú finanszírozási műveletek (018030) |
||||
B816 |
Központi-, irányítószervi támogatás |
+127 |
|
||
|
Közművelődés - Hagyományos közösségi kulturális értékek gondozása (082092) |
|
|
||
K313 |
Árubeszerzés |
|
+37 |
||
K332 |
Vásárolt élelmezés |
|
+63 |
||
K351 |
Működési célú, előzetesen felszámított ÁFA |
|
+27 |
||
A kisértékű tárgyieszköz beszerzés eredeti előirányzatát a vonatkozó Kormányrendelet értelmében át kell tenni a K64 rovatrenddel jelölt egyéb tárgyi eszközök beszerzése, létesítése sorba. |
|||||
|
Helyi, térségi közösségi tér biztosítása, működtetése (086020) |
||||
K313 |
Kisértékű tárgyieszköz beszerzés |
|
-130 |
||
K64 |
Egyéb tárgyi eszközök beszerzése, létesítése |
|
+130 |
A Civilház költségvetésének kiemelt előirányzatai részleteiben az alábbiak szerint alakulnak:
|
|
Bevételi |
Kiadási |
|
|
előirányzat változása |
|
(ezer forintban) |
|||
B402 |
Szolgáltatások ellenértéke |
+308 |
|
B404 |
Tulajdonosi bevételek |
-308 |
|
B816 |
Központi-, irányítószervi támogatás |
+127 |
|
K313 |
Árubeszerzés |
|
-93 |
K332 |
Vásárolt élelmezés |
|
+63 |
K351 |
Működési célú, előzetesen felszámított ÁFA |
|
+27 |
K64 |
Egyéb tárgyieszközök beszerzése, létesítése |
|
+130 |
Összesen |
+127 |
+127 |
Az önkormányzat összesített költségvetése kiemelt előirányzatainak változásai:
|
|
Bevételi |
Kiadási |
|
|
előirányzat változása |
|
(ezer forintban) |
|||
B115 |
Működési célú központosított előirányzatok |
+77 |
|
B402 |
Szolgáltatások ellenértéke |
+308 |
|
B404 |
Tulajdonosi bevételek |
-308 |
|
B405 |
Ellátási díjak |
+12.918 |
|
B816 |
Központi-, irányítószervi támogatás |
+303 |
|
K1101 |
Törvény szerinti illetmények, munkabérek |
|
-281 |
K1109 |
Közlekedési költségtérítés |
|
+15 |
K123 |
Egyéb külső személyi juttatások |
|
+78 |
K2 |
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó |
|
-55 |
K313 |
Árubeszerzés |
|
-93 |
K321 |
Informatikai szolgáltatások igénybevétele |
|
+377 |
K332 |
Vásárolt élelmezés |
|
+26.605 |
K334 |
Karbantartási-, kisjavítási szolgáltatások |
|
+20 |
K336 |
Szakmai tevékenységet segítő szolgáltatások |
|
+212 |
K337 |
Egyéb szolgáltatások |
|
+77 |
K351 |
Működési célú előzetesen felszámított ÁFA |
|
+9.420 |
K352 |
Fizetendő ÁFA |
|
-2.065 |
K511 |
Egyéb működési célú támogatások államháztartáson kívülre |
|
-18.961 |
K512 |
Tartalékok |
|
-3.416 |
K62 |
Ingatlanok beszerzése, létesítése |
|
+325 |
K64 |
Egyéb tárgyieszközök beszerzése, létesítése |
|
+130 |
K71 |
Ingatlanok felújítása |
|
+478 |
K74 |
Felújítási célú előzetesen felszámított ÁFA |
|
+129 |
K915 |
Központi-, irányítószervi támogatás folyósítása |
|
+303 |
|
Összesen |
+13.298 |
+13.298 |
|
Konszolidáció |
-303 |
-303 |
Összesen (konszolidált) |
+12.995 |
+12.995 |
A fentiek alapján az önkormányzat összesített költségvetési bevételi és kiadási főösszegei 13.298 eFt-tal módosulnak, a konszolidált főösszegek változása 12.995 eFt. A bevételi főösszeg 945.726 e Ft-tal, a konszolidált főösszeg pedig 784.234 eFt-tal kerülhetne elfogadásra. Az általános tartalék 3.416 eFt-tal módosulva 2.941 eFt-ban kerülhetne meghatározásra.
Kérem a Tisztelt Képviselő-testületet, hogy a fenti összegzésben foglaltak alapján a kiemelt előirányzatok módosítására irányuló előterjesztést megtárgyalni, javaslataival, észrevételeivel kiegészíteni, s a költségvetési rendelet módosítását elfogadni szíveskedjen.
Gomba, 2014. március 15.
Tisztelettel:
Lehota Vilmos s.k.
polgármester