Helyiségbérlet
Eljárás tárgya:
Árusítás, termékbemutató vagy egyéb hasonló helyiségigény esetén Gomba Község Önkormányzata a Civilház épületét (2217 Gomba, Kossuth tér 4/A.) ajánlja fel az érdeklődő bérlőknek.
A bérelhető helyiségcsoport közel 65 m2 nagyságú. Az eseti bérleti díj mértéke Gomba Község Önkormányzat képviselő-testületének 199/2010. (X. 28.) számú határozata 3./I. pont b) alpontja alapján óránként 420,- Ft, de legalább 3.200,- Ft alkalmanként.
Bejelentkezni, időpontot egyeztetni a 29/633-056 telefonszámon, vagy a molnarne@gomba.hu e-mail címen lehet.
A leegyeztetett időpontra vonatkozóan minden alkalommal bérleti szerződés megkötésére kerül sor az Önkormányzat és a Bérlő között. A bérleti szerződés megköthető közvetlenül a helyiség elfoglalása előtt személyesen, a Polgármesteri Hivatalban. Ebben az esetben a bérleti díj rendezése postai csekken történik. Előzetes egyeztetés alapján van lehetőség arra is, hogy a bérleti szerződést e-mailben vagy postai úton elküldjük a bérlő részére, aki azt aláírva visszaküldi a Polgármesteri Hivatal címére. Ezekben az esetekben a bérleti díj előre utalással rendezhető. A bérleti díjról természetesen minden esetben számlát állítunk ki és adunk át a bérlőnek.
A helyiség elfoglalására csak aláírt bérleti szerződés birtokában, a bérleti díj rendezését követően van lehetőség.
A bérleti szerződés helyszíni megkötéséhez a Bérlő részéről szükséges:
1. magánjellegű rendezvény céljára történő bérlet (magánszemély bérlő) esetén:
személyi igazolvány
adóazonosító jel
2. kereskedelmi célú bérlet esetén
· ha a bérlő egyéni vállalkozó:
az egyéni vállalkozói igazolvány (vagy az Okmányiroda által kiadott, az egyéni vállalkozói nyilvántartásba vételt igazoló okirat) másolata
bélyegző
meghatalmazás (amennyiben a szerződést a vállalkozó meghatalmazottja vagy alkalmazottja köti)
· ha a bérlő gazdasági társaság (pl. kft. vagy bt.):
a cégbejegyző végzés másolata
bélyegző
meghatalmazás (amennyiben a szerződést a cég meghatalmazottja, vagy alkalmazottja köti)
Amennyiben a bérleti szerződés megkötése céljából nem az egyéni vállalkozó vagy a gazdasági társaság képviseletre jogosult vezető tisztségviselője, ügyvezetője, üzletvezetője jelenik meg a Hivatalban, a meghatalmazott (alkalmazott, megbízott, üzlettárs stb.) csak szabályszerű meghatalmazás birtokában kötheti meg a bérleti szerződést.
Igény esetén a Bérlő rendelkezésére bocsátjuk az általunk használt és elfogadott meghatalmazás nyomtatványt. A nyomtatványok letölthetők a tájékoztató alján található ikonra kattintva.
A bérleti szerződés megkötése a Polgármesteri Hivatalban (2217 Gomba, Bajcsy-Zsilinszky u. 2.) történik, az ügyintézés kb. 20-30 percet vesz igénybe, ezért fontos, hogy a helyiség tervezett elfoglalása (pakolás stb.) előtt legalább egy félórával érkezzen a bérlő.
További tájékoztatás, vagy az egyeztetett időpont bármilyen okból történő módosítása, lemondása a 06-29/633-056 telefonszámon vagy a molnarne@gomba.hu e-mail címen lehetséges.
Irányadó jogszabályok:
Gomba Község Önkormányzatának az önkormányzat tulajdonában lévő lakások, valamint nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérletének szabályairól szóló 6/2010. (III. 26.) számú rendelete, valamint
Gomba Község Önkormányzat képviselő-testületének 199/2010. (X. 28.) számú határozata
Ügyintézési határidő:30 nap Letölthető dokumentumok:
Meghatalmazás gazdasági társaságok részére | |
Meghatalmazás egyéni vállalkozók részére |
(Pdf ikonra jobb klikk, majd cél mentése másnéven...)
Ügyintézés helye:
Gomba Község Polgármesteri Hivatala |
2217 Gomba, Bajcsy-Zsilinszky utca 2. |
Telefonközpont: (+36 29) 433-927; |
Adóügyi előadó: (+36 29) 633-067 |
Fax: (+36 29) 433-894 |
e-mail: hivatal@gomba.hu |
ügyintéző e-mail: radi.laszlone@gomba.hu |